REFERANSER

 
Tabernaklet Skien

Trygt, kjapt og billig! Kiwi tilgir sikkert at jeg et øyeblikk låner deres slagord, det passer nemlig så veldig bra som en beskrivelse av Internett.

Internett er en del av den daglige virkeligheten for de fleste av oss. Nettopp derfor er det viktig at vi som virkelige har noe å formidle bruker dette effektive kommunikasjonsverktøyet.

Som pastor ønsker jeg å benytte internett til å informere de som ikke kjennermenigheten vår. Internett er også et ypperlig redskap for internkomunikasjon. Ikke minst tror jeg blogging kommer til å bli mer og mer spennende. Jeg gleder meg til å forberede prekenteksten sammen med mange andre via bloggen, kanskje til og med prekenen kan få elementer av dialog!

Via internett kan brukeren trygt, kjapt og billig nå ut med informasjon, undervisning og samtidig skape en god arena for kommunikasjon. Enkelt er det også, dersom man velger den riktige løsningen!

Helge Terje Gilbrant, Pastor
 
Oneway.no

OneWay.no tar evangeliet ut på Internett og lar tastetrykkende ungdom og voksne møte Jesus Kristus på sin egen PC hjemme, på skolen eller hvor som helst.Vårt mål er å bygge et resurssenter for produksjon og kommunikasjon av evangeliet om frelse gjennom Jesus Kristus ved bruk av digitale media.

Oneway.no bruker Oneweb fordi vi trenger et nettbasert publiseringsprogram hvor vi kan gi medarbeidere rund om i Norge tilgang til å bidra med innhold.
Oneweb har også integrert løsning for community, chat, sms og kalenderfunksjoner som skaper liv og gjør oneway til en dynamisk side.

OneWay.no er en kristen side for de som ikke er kristne. En fellesnevner for oss som jobber her, ar at vi alle har opplevd at Gud, Jesus og Den Hellige Ånd finnes i dag og ønsker en personlig kontakt med hver enkelt.
Budskapet om at Gud elsker oss og ønsker å redde oss er så viktig at vi ønsker å dele det med flest mulig. Derfor finnes denne siden. 

Vi er ikke tilknyttet èn spesiell menighet men vi forholder oss til det Bibelen sier om at mennesker trenger frelse og et liv med Gud. Vår hovedoppgave er å fortelle om Jesus og lede folk til tro. Vi oppfordrer alle som blir kristne til å oppsøke en menighet eller et fellesskap på sitt hjemsted.

Jostein Waskaas, Daglig leder
Skriv ut